wtorek, 30 października 2018

Wielki Początek

Długo myślałam nad założeniem bloga, a raczej nad jego tematyką. Nie lubię się szufladkować i przypisywać do jednego tematu, więc stwierdziłam że bede pisać o tym co mi przyjdzie do głowy, czyli o codziennym życiu.
W pierwszym poście wypadałoby sie przedstawić i opowiedzieć trochę o sobie. Zacznę od tego, że mam 19 lat, mieszkam w Anglii i jestem na pierwszym roku studiów. Studiuje psychologie na jednym z uniwersytetów w Cambridge, a oprócz tego pracuje na pół etatu w sklepie sportowym (choć planuje to zmienić w najbliższej przyszłości). Na obczyźnie mieszkam już ponad 5 lat, a pamietam te pierwsze dni w szkole jak by to było wczoraj. Z perspektywy czasu wydaje mi się że niepotrzebnie panikowałam ale w tamtej chwili wydawało mi się że tak po prostu musi być. W końcu wszyscy mi bliscy cały czas powtarzali że będzie bardzo cieżko ale dam radę. O moim wyjeździe i zaklimatyzowaniu się w Anglii oraz początkach w szkole i poradach co zrobic żeby nie panikować i nie zwariować w dalszych postach ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz